Hledej
RozměrPoužitíVýrobceDezénŘadit dle
/ -

MICHELIN 90/90-12 54P City Grip TL

Značka: MICHELIN

Použití: SCOOTER

Kód: 771830

MICHELIN 90/90-12 54P City Grip TL

Městská džungle přichystala na každého jezdce mnoho nepříjemných překvapení. Micheli vyvinul pneumatiku City Grip tak, aby bylo mnohem …


Skladem:ANO
Cena:943,25 Kč včetně DPH
 cena bez DPH: 779,55 Kč
MICHELIN 90/90-12 54P City Grip  TL
Popis produktu
Městská džungle přichystala na každého jezdce mnoho nepříjemných překvapení. Micheli vyvinul pneumatiku City Grip tak, aby bylo mnohem snažší jim čelit. Celkem 25 rozměrů pneumatiky s vynikající přilnavostí si najde srdce každého. Pneumatika byla vyvinuta s ohledem na hlavní požadavky zákazníků a to zejména na optimální přilnavost i na kluzkém povrchu (například tramvajové koleje, bílé nátěry značení silnic, znečištěný povrch). Michelin City Grip zaručuje také neutrální chování a dobrou kontrolu motocyklu, univerzálnost použití za jakéhokoliv počasí, tedy přilnavost za mokra i chladu, vysokou odolnost proti poškození v městských výmolech a také životnost z hlediska vysokého km výkonu. Jedná se o první skutrovou pneu Michelin s lamelami. Struktura dezénu je přímou odpovědí na požadavky zákazníků. Lamelová technologie Michelin PST slouží pro maximální možnou přilnavost na mokrém a kluzkém povrchu. Zvyšující se podíl negativního dezénu (drážek a lamel) v rameni pneu pro optimalní poměr přilnavosti na mokru a vysoké životnosti. Proměnlivá hlobka dezénu pro max. km výkon a pravidelné opotřebení. Důkazem kvality nové pneumatiky je, že si ji vybral výrobce Piaggio pro svůj nejprodávanější model MP3. U této skútrové pneu Michelin poprvé použil technologii PST – lamely v dezénu. Nové lamely narušují vodní film a zlepšují přilnavost na kluzkém povrchu. Lamely mají stejnou hloubku jako drážky profilu, takže fungují až do úplného opotřebení pneumatiky. Množství lamel, které jsou v kontaku s vozokou se mění s úhlem náklonu motocyklu – při naklonění v zatáčce je jich v záběru více, takže zvyšují bezpečnost při projíždění zatáček. S cílem dosáhnout rovnoměrného opotřebení pneu je hloubka dezénu ve středu běhounu největší, protože zde dochází k největšímu opotřebení. Tímto je optimalizována životnost pneu a jízdní vlastnosti jsou garantovány až do úplného opotřebení. Struktura dezénu je navržena pro dosažení maximálního kilometrového výkonu a proto se doporučuje dodržet specifický směr otáčení přední i zadní pneu. U nové pneumatiky Michelin City Grip byla zachována základní architektura pneumatiky Michelin Gold Standard, aby se zachovaly výborné jízdní výkony a ovladatelnost této oblíbené pneumatiky, která se objevuje v prvovýbavě o výrobců, jako Piaggio, Yamaha nebo Peugeot. Ve srovnání s pneumatikou Michelin Gold Standard má nový Michelin City Grip jiné provedení konstrukce v oblasti patky. Jízda ve městě totiž znamená pohyb po nejrůznějších površích, které často kladou vysoké nároky jak na motocykl, tak na pneumatiku (dlážděné ulice, “kočičí hlavy” apod.). Z tohoto důvodu mají zadní pneumatiky Michelin City Grip tužší konstrukci v oblasti patky, které bylo dosaženo optimálním umístěním pláten kostry.